Mihri3503 Kızlar daha belirti yok siz nasılsınız , 3,400 kg Gayet gelişti ama ne zaman gelecek acaba doktor 1 hafta daha gelmezse mecbur alıcaz dedi
Tugbashn Mihri3503 40+4olduk bizimkininde gelesi yok artik iyice agirlastim sicaklar bir yandan Allah yardimcimiz olsun.
Mihri3503 Tugbashn ya tüm çevremdekiler 38 de 37 de doğurdu hepsinin beklediklerinden erken geldi bi benimki nazlı çıktı. amiiin Allah yardımcımız olsun çok zorlaştı artık ne uyku ne tuvalet valla geceler haram
Justmom Bende 39+6 oldum hala birşey yok ağrılarım başkasın diye dua ediyorum artık banada bir hafta sonra suni sancıyla başlatırız dedi