BBuseY ilk gebeliğimde neredeyse doğuma kadar kullandım çok şükür oğlumda bi problem yoktu. Tüp bebek doktorum yılların doktoru kaç çoçouk sahibi olmak isteyen aileleri One Allahi izniyle tabiki çoçuklarına kavuşturdu hepsinde progestan kullandı hiç bir zaman böyle açıklamasını duymadım. Ve sağlıklı bebek düşmez dediğiniz şey yanlış. Rahim ağzı kısalığından, kan pıhtılaşmasından, bir çok nedenden dolayı duşukle sonlanabiliyor gebelik. Sağlıksız bebek olduğu için değil annenin bir takım sağlık sorunlarindan dolayı