Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Tetanoz aşısı
Melike658
Kızlar merhaba 🙋🏻♀️ Dün ikinci aşımı oldum ama kolum şişti bu durumla karşılaşan varmı ??
Deletedmom434
Melike658
kolonyalı pamuk yada buz koyarsanız şişlik inecektir🌸
sudamlasi
Melike658
yaşamadım ama buz koysan hafifler
Melike658
Deletedmom434
sudamlasi
denizefe
Hepinize teşekkür ediyorum 🙏🏻
denizefe
ılkınde olamıstı ıkıncıde ol ustu bendede ck kullanma kolunu