Dilayb ultrason cihazına güvenim tam değil çünkü çoğu zaman yanıltıyor kilo konusunda , o da olasılık hesaplıyor sonuçta moralinizi bozmayın benim bebeğim de hep 2 hafta önden gitti bu zamana kadar hep kilosu da fazla çıkıyor şuan 39+3 deyim bekliyorum sizde bekleyin bence aldırmayın sezeryanla