13+6 yız ağrım sızım hiç olmadı Allah’a şükür ağrım hala yok ama bugün böyle 1 2 kere vajina kısmına böyle saniyelik ince bir sızı oldu birde böyle gaz sıkışması gibi olurya göbeğimin yan kısımlarına ara ara bıçak gibi bişi giriyor gibi oluyor ama 1 2 saniye bu ne anlamadım gaz problemi yada kabızlıkta yok yaşayan oldumu yada bu haftada normalmi hangi ağrı sızıdan korkmalıyım