QUEEN088 Ben uyuyunca bile rahatlık yok yani .Nası ayaklarımı koyacağımı dahi bilmiyorum.Her pozisyonda beni incitiyor.Normalmi?
girl_boy_annesi QUEEN088 kuzum bende öyle hissediyorum ama doktor hayır makat geliş durmuyor diyor🤷🏻♀️
QUEEN088 Deletedmom52620 çok qarip ya😫😫bu çoçuk hiçmi)annesin sevmiyo😅abisi söylüyo bi güzel dur annemin canı)yanmasın😄
QUEEN088 girl_boy_annesi bende öyle ayaklariylada tam diremiş vajinama)😅napıcağımı biləmiyorum))İnan normal doğumada inanmıyor🤣bu çoçuk inat)))
QUEEN088 girl_boy_annesi Aynen)ya benim oğlum böyle şeyler yapmazdı😂😂😂bu nası çoçuk hayatımla oynuyor.Dün oğlumla gezmeğe gitdim)düşündüm karnımdakı uyuyucak🤣🤣bu benden enerjik yine)))tekmelere başladı
freshmama Benim de 21. Haftada ters gelişli dedi doktor. Ama doğuma kadar çok vakit var dönebilir ilerleyen haftalarda da dedi.
Oesra 38+5 e kadar miniğim dönmedi kilometrelerce yok teptim, egzersiz yaptım. Kuzumun kordonu kısaymış. Hep elleri iki yanda kafasını mideme dayayıp yattı. Doğdu iki aylık hala öyle yatıyor.