Donesss Kizlar yumurta toplama islemim oldu benim 34 tane yumurta toplandi 5. Gün embriyosu 14 kaldı (güzel bı sonuç mu ??? ) dondurduk bir ay sonra transfrm var doktorum opu dan sonra adet olrsn dedi oldum ve çok yogun oluyorum sizce normal mi aşırı ağrılı oluyorum
Kubraonurdmr Donesss canım çok güzel kalmış 5. Güne inşallah hayırlı sonuçlar alırsın. Benim 3. Güne 1 adet kalmıştı 😅
ENU Bünyeden bünyeye, kişiden kişiye değişir sonuç. Ama gayet iyi bence maşallah. Benim opu dan 3 gün sonra 3.gün embriyosu transfer edildi çok şükür Rabbime olumlu sonuç aldık darısı senin ve isteyen herkesin başına inşaallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ENU Donesss Allah razı olsun ☺️ bizde başta sperm sayısı az dendi sonra yeterli dendi. En son sebepsiz infertilite dendi canım 🤷🏼♀️
Donesss Kubraonurdmr Demi çok saol olsn bir tane olsun kaliteli olsn hiç kalmadgna şükürler olsun cnm öyle olms olsa butun hersy iptal olmuş olrdu sevindm senin adına bir tane klamasina 🤗🤗
Kubraonurdmr Donesss aynen öyle o zamanlar üzülmüştüm ama 33. Haftadayiz çok şükür nasip tamamen ya ☺️
Esra1313 Bugün test vericek inş benimkide tutmuştur tüp bebeğim adet olucam gibi ağrım var sizde de oldumu