Nerican benim doktorum hamile kalmadan önce başlatmıştı aynı zamanda multivitamin 32. Haftadayım hiç bıraktırmadı hamile kaldığımda vücudumdaki folik asit miktarı baya iyi çıkmıştı aynı zamanda bebeğin gelişiminede çok destek oluyo sanırım 1 ay düzensiz kullandım sanki yavaş kilo almaya başlamıştı bebek tekrar düzenli kullanınca yeniden gelişimi hızlı ilerledi ben çok beğendim açıkçası