BF25 merhaba benim doktorum perinatolog gebeliğim boyunca kendisi takip edip kendisi yaptırdı doğumumu. Ayrıntılı usg yide kendisi yaptı bana hiç bişey söylemedi verdiği kağıtta bu kistten olduğunu gördüm cok üzüldüm önemli ni dedim dedi ki önemsiz olduğu için söylemedim muhtemelen bir sonraki kontrolde yok olduğunu göreceksin dedi gerçekten de bir sonraki kontrolde kendiliğinden kayboomuştu merak etmeyin sizin de kaybolur :)