VVV41 Bu haftalarda bazen hareketleri hissetmediğiniz ya da az hissettiğiniz oluyor mu kızlar ? Vajina da ağrı sızı acıma oluyor mu ?
iremby VVV41 tabi daha az hareket ettigi oluyor bazen artiyor. Degisiyor belli olmuyor. Kucuk oldugu icin tum hareketlerini hissetmiyoruz zaten. Buyuk hareketlerini hissedebiliyorsun
Brlgry VVV41 bir gün çok sert vuruyor gözle görüyoruz diğer gün tık Yok veya çok hafif tekme atıyor ağrım olmuyor ama bazen oynadıkça tuvaletim geliyor idrar torbasına tekme atıyor sanki 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
ayaniz VVV41 3 gün öncesine kadar hiç hissetmiyordum.. 21 haftadayız , 3 gündür arada bişey çekiliyo gibi içimden güp güp hissediyorum.. ve wcden cıkamıyorum bende:((
VVV41 iremby bende öyle düşünüyorum ama insan yine de tedirgin oluyor işte elde değil . Teşekkür ederim desteğin için Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
iremby VVV41 tabiki daha az hareket ettigi gun noldu bir sey mi oldu diyorsun ister istemez. Ama oluyor. Bizim nasil gunumuz gunumuzu tutmuyor. Onlarda oyle. Hergun farkli
Aysenurozbay VVV41 bazen cok fazla harekt ediyor ve tekmelride hafta hafta degisiyor ben genelde gecelri uyucam zaman hareket edyo yada yemek yedikten somra