Hayat70 pco bende de vardı. Bende de kilo problemi olmadı hiç, insülin direncim de olmadı. Ama doktor yine de sağlıklı beslen dedi, diyetisyen desteği aldım o dönem, bol yürüyüş yaptım. Birde folik asit kullandım inofolic diye ben onun etkisi olduğunu da düşünüyorum.