Kızlar 7 haftalıkken ailemin yanına geldim kötü olduğum için, doktorum bi ilaç yazdı bulantı için ‘dramamine’ diye ilk günden beri hiç kusmadım sadece içme saatim geçince kusardım
Şuan 11haftalığım sanki ilk hamileliğimi öğrendiğim gün ki gibi sabah akşam kusuyorum ki ilaç içmeme rağmen kafayı yiycem yemin ederim neden böyle oluyor
Bide ilaç içiyorum yani sabahtan beri ağzıma ne aldıysam kustum 😔