Eliferimm Kızlar artık 33 haftalık olduk, bende ikramlık çikolata siparişi vereyim bir iki haftaya dedim çikolata atölyesinde güzel şeyler var, sipariş verip memnun olan var mı veya önereceğiniz bir site
EsraBaykara Eliferimm Esrraadil Ben cikolatadeposuu ndan sipariş verdim. Güzel beğendim. 48li 105₺ 30₺ kargo bilginize..
Melikeeeyk Olur da denk gelirse almayın diye bir site yazayım ben de. :) moli çikolata çok uygun ama çikolataları çok çok çok kötü bilginiz olsun
Melikeeeyk Esrraadil evet görüntü falan güzel ama tadına baktık eşimle ve biz naptık dedik. Kağıtları da kalitesiz açmak için baya uğraştı misafirler 😄 başka yerden aldık bugün bir daha
Ceremua Çikolata koleksiyonunu kesinlikle TAVSİYE ETMİYORUM zar zor cevap veriyorlar ilgi alaka sıfır 2 gündür kargoya verecekler sözde adamlar cevap bile vermiyor insallah dolandırılmadık 😂