minomino Kızlar, yarın sezeryanım var hafif makyaj yapsam sorun oluyo mu dogum öncesinde de fotograf çekimi olacak çünkü yoksa sildiriyorlar mı
ays-e minomino ojeyi sildiriyorlar sadece tırnakta herhangi gibi bir renk değişimi olup olmadığını kontrol etmek içim makyaja karışmıyorlar Sağlıkla gelsin miniğiniz 🙏🏻🌸
Mervelimmmuy minomino ablam kuaföre gitmişti doğum yapacağı gün saç makyaj yaptırmıştı tabi 9 sene once herkes cok gülmüştü. Şimdi herkes makyajlı giriyor ( kendim dahil ) ağlamıyorsun çünkü sakinleştirici veriyorlar oyüzden istediğin gibi makyajını yap ben kırmızı rujla girdim vikarkende aynısı duruyordu
minomino ays-e ah öyle mi tırnaklarımda parlatıcı var şuan o zaman onları da sileyim nolur nolmaz 🥰 ayak tırnaklarını da çıkarmak gerekiyo mu acaba? Çok teşekkür ederim amiin🙏🏻
ays-e minomino doktoruna veya anestezi uzmanına bağlı bazı hastaneler el,ayak ikisinden birinin ojesiz olması yeterli diyor ama yine de bence riske atmayıp silmek en mantıklısı
Adacan Silceksen ayaklarını sil doktorlar ayakları net görüyor sonuçta ama varis corabiyla girende var bilemedim bana bişe dememislerdi ve makyajimda vardı saçımı bile örüp yatmıştim bonus olarak gittim hastaneye 😁
Nurellak Ben sadece saçlarımı taptım makyaj yapmadım çünkü bebek doğunca yüzünüze koyuyorlar çok na bulaşmasın diye ama öncesinde foto çekilecekseniz yapın doğuma giderken silersiniz