Alerjik rinitim tedavi etmediğim ve alerjeni ortadan kaldırmadığım için alerjik astıma döndü ama yazın rahat ettim neden bilmiyorum kışın çok çok zorladım hırıl hırıldı nefesim . doktorum gerekirse hergün alerset (hap) alabilirsin dedi birde sterimar isimli okyanus suyu (burun spreyi ) doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz bence .