22 haftalık ikizlere hamileyim doktor bebeğimin birinde hafif bir ense kalınlığı var dedi buda riskleri beraberinde getiriyormuş 6.3 mm cok moralim bozuk böyle bir durum yaşayan anneler var mı ?
Neler yapıyorsunjz veya bebeği doğan varsa sağlıklı mı doğdu? Yazarsanız cok sevinirim