minismom Kızlar detaylı ultrasona 18. Haftanın sonu 19. haftanın bası gbi gidlirmi ? Randewu anca o zaman war ama doktorum 20 21. Haftalık olunca git demisti randewu cok zor bulunuo stn bu haftalarda gitsem olurmu
Azra41 minismom 19 ve 24 hafta arası diye biliyorum kendi doktorum da bana 22. Haftanda git demişti bende 21+6 da gitmiştim 😊
Eyll06 minismom bende bu pazartesi gitxem 20+4 olacam yani doktor randevuyu öyle verdi erken gitme bence hersey net belli olsun
zayn6 minismom ben 19. Haftamın içinde gitmiştim devlet hastanesinde gün bulduğuma şükrederek bi şey olmaz tabi ne kadar sonra olsa o kadar iyi amaa onlar yine görüyorlar doktorlar anlıyolar zaten sorun etmeyin gidin
minismom Azra41 anladım canım bakalım artık sonradan randewu bulamazsamda zamanını gecirirsem diede korkuorum yani
Azra41 minismom evet bulmak sıkıntı 1 ay öncesinden ayarlamama rağmen zor buldum bende valla kaçırma sakın aman diyim önemli ..
minismom Azra41 ewet yaa ozellerde cok pahalı o kadar para dokmek istemiorm ozele ama bulamazsam mecbur tabi
Cubukmakarna Daha net görülüyor 21 de filan. Daha iyi diyorlar o yüzden. Hemde bebeğin yüzü daha iyi çıkar
askbebek Giremezsin canım almazlar zaten 20-24 arası gidiliyor Bence 23 yada 24de gitmelisin, 20-21 de gelişimini henüz tamamlamayan yapılar olabiliyor bunun icin tekrar kontrole falan cagırıyorlar o yüzden en iyisi 23-24