Meliisa
Vallah ben hiç yürümemişim 😀😀
Kızlar size birşey söyleyim mi.. bunlar hep Fasa fiso 2019 da kızıma hamile kaldım pandemi bir patladı eşim kovid olacam hamile halimle yoğun bakımlarda yatacam diye evden adım attırmadı. Hafta sonları sokağa çıkma yasakları AVM’ler kapalı evden dışarı adım atmadım. Suyum geldi 5 saatte de doğurdum.. ve kilolu bir kadınım öyle incecik dal gibi de değilim 😀 bu işler çatıyla alakalı tabi istisnalar var bebek dönmez suyun olmaz acil sezeryan olur açılman olmaz vs onlar normal mecburi.. ama ben 5 saat yürütecem normal doğuracam yok . Valla benim doktorum yürüyüşten çok hastalarına sukuat birde alçak tabureye oturmak daha iyi diyor onu deneyin..