Humannrle Arkadaşlar yarın 13. Günüm sizce kaset test yapsam çıkar mi ? Doktorum 14. Gün yapabilirsin demişti
Zuzununannesi01 Humannrle çıkar canım benim 10.günden sonra negatif çıktı iğne 9.gün kaybetmişti etkisini
svda33 Humannrle benim 13.gün de erken gebelik testinde silik çıktı. 14 fün kan verdim değerim 40 çıktı ve bugün 15.günüm ve hamile olduğumu öğrendim 😍
Zuzununannesi01 Humannrle bende iki defa yaptırdım ilkinde çok ümitlendm olmadı 2.de de yoktur dedim oda tutmadı inşallah senin pozitifdir
svda33 Teşekkür ederim amin inşallah. Allahım isteyen herkese nasip etsin. Kasıkte ağrı oldu sadece. Elimde testle yaşadığım için sürekli erken öğrendim baya bi belirtiye vakit kalmadan 🙄😂😂
Humannrle Zuzununannesi01 vallahi bugün sabah uyku bile tutmadı erkenden kalktım yaptım negatif çıktı 😔