535arss ay bende suan 28 kılo aldım 80 oldum 52 idim dogurduktan sonra verebılırmıyım acaba cok korkuyorum vala pantolon gıymeyı ozledım bıde bu kılo kalırsa bende kıyafetım yok hıc yazı atlattık elbıselerle ama kısın naparım ve cok kıyafetım vardır benım 10 valiz fln yanı suan sadece kıslık onlar elımde patlarda bıdaha gıyemezsem dıye cok üzülüyorum yenılerını alamayızda su ankı devirde