-Naz- Kızlar adetim 19u ama bugün yoruldum baya. Adetim 2 gün erken dyorum ama bı kaç leke geldi halen tam gelmedi . Acaba adet mi bebek mi zorlandığım ve yorulduğum icn leke olabilir mi
gurbetcianne97 -Naz- diğer gönderilerine baktım da korunmayı bıraktık demişsin geçen ay da gecikmen olmuş sanırım. Hapla falan mı korunuyordun? Eğer hormonlu korunduysan artık kullanmadığın için adetin hafif düzensizleşmiş olabilir
Tubakskn11 -Naz- yerlesme kanaması olabılır eger varsa erken gebelık testı alıp yapabılırsın muhtemelen cıkar
gozdetrhn -Naz- benim belli belirsiz kahverengi leke olmuştu sadece bir kere adet olcam sandım ama gelmedi devamı test yaptım pozitifti
ferhpnar -Naz- valla ben de adet olacağım zannettim ama test yaptım ama pozitif çok az kahverengi lek de geldi işte adet oldum dedim eşim test almaya gitti o sırada oldu ama bitest yaptım pozitif şok oldum
-Naz- gurbetcianne97 4 ay falan oluyor korunmayali hap kullanmadım eşim korunuyrdu. Geçen ay kimyasal gebelik oldu
-Naz- ferhpnar benim pembe leke geldi belim çok ağrıyor gelen giden halen yok diye uzanarak yarını bekliyrm gelir mi gelmez mi dye
-Naz- menessare adet oldum . Gece sabaha kadar bişey yoktu bugün baya bel ve karın agrimla kanamam var
-Naz- gozdetrhn benimde pembe dün bu sabah kanamam çoğaldı bide parça düşer gbi oldu herhalde adet oldm
-Naz- gozdetrhn geçen ay kimyasal gebelik geçirdim artık oysa bilemem doktora gtmedm o parçalardan snra agrm durdu