Kızlar merhaba çok post açıyorum artık ismimden genemi bu diyosunuzdur :)
Dün geceden beri ağrım var serklajlıyım 22 haftalığım yatmaktan belim ağrıdı diye düşündüm tek bir tarafımda ve tam sırtımda değil yan tartımda ağrım oldu uyutmadı en son sabaha karşı uyumuşum bugünde bacaklarıma vuran belime vuran ağrım var ve vajinamda baloncuk baloncuk birşeyleri patlıyorlar sanki bunu nasıl anlatırım bilmiyorum ama doktora gitmeliymişim sancımı normalim bilemedim çokta sıkıldım bu durumumdan bu haftalarda normalim 🤦🏻