Aysen- başka bir doktora daha görünü lütfen ben 2 özel hastanede de takipliydim üstelik araştırma hastanesine de doçente gidiyordum hiçbiri söylemedi kanamam oldu evimin yakınındaki polikliniğe gittik. Orda kalp atışlarının düşük olduğunu durabileceğini coraspirinin kalp atışlarını yükselteceğini söyledi. O gün çok üzüldüm eşim başka bir poliklinğe de götürdü o da çok mantıklı olmuş bence de coraspirin başlayalım dedi bebeğe veya anneye hiçbir zararı yok üstelik kanda da pıhtılaşmama sorunu olmuyor. Bence muhakkak başka bir doktora gidin ben yerimde duramadım ve muhakkak coraspirini sorun benimde kanamalarım oldu. Progestan kullandım aynı zamanda coraspirinde kullandım kanamam artmadı aksine kesti