Gamzee66 Dln_elmas 29+5 haftalığız. Oğlumuzun adı Aras olacak. Ama yanına isim bulamadık daha. 😂 Aras Emir ya da Aras Ege 💙
Dln_elmas egemomss Bnmde iki isim olarak geciyo biri Ege diğeri yanına yakışacak bişi ama daha bulamadım🥺☺️saglikla gelsin bebişin ❤️
Dln_elmas Zehragniken Zeynep isminde çok sevdiğim 15 senelik bı okul arkadaşım var hala görüşüruz onun bi kızi bnm iki kızım🥰 mavişim o benim🌼Sağlıkla gelsin Zeynep bebişin..🤍🙏