Canım zeytinyağı içebilirsin bi tatlı kaşığı falan. Ben avokado yiyorum o da hem faydalı hemde yağlı olduğu için kabızlığa iyi geliyor. Probiyotikli yoğurt yiyorum arada. Deneye deneye bulcan canım ya ben 3 gün boyunca her gün 6-7 tane armut yedim normalde o kadar armuta ishalden hastanelik olunur bana fayda etmedi 😂😂Kabızlık çok zor ya dediğin gibi insan korkuyor.