Minikbebegim1999 sekiz yılın sonunda tedaviyle oldum canım 8 ci haftalarda kese etrafında kanamam vardı tedavı surecındede sureklı kullandım gebelık basından berıde sadece son bır aydır bırakmıstık gecen adet sancısı gıbı sancım oldu ıkı gun tekrar başladı doktorumuz böyle böyle 26 cı haftaya geldık saglıkla kucagımıza almak nasip olsun inşAllah 🤲🏻🥰