Ummay_can Kızlar c.tesi sezeryan olacağım daha önce olanlar nasıl geçti biraz korku var içimde , sonuçta kendimde olcam paniklersem diye tavsiyeler var mııı:)
3prens71 Ummay_can panıklemene hıc gerek yok cnm sürekli soru sorarak dıkkatını dağıtıyorlar ztn bnde cok korkmuştum cok şükür zor gecmemıstı
Melissa12 Ummay_can merhaba canım benimde hiç sancım olmuyor 39 haftam bitmek üzere bebeğin suyu azalmış doktor beni cuma sezaryene alacak hayırlısıyla hepimiz bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah❤️❤️❤️