Esn sibeltmkl bugün 17 haftalık olduk 10 gün önce gittiğimde 150 gramdı boyunu sormayı unuttum☺️ 2 kilo aldım 🙄
denizefe 16haftadayım bgn dktra gtcem bnde saat 3olmuyo 😂 aılecek gıdıcez esım ben ve oglum bakakım belkı cınsıyetıde kesınlesır 😂🙏❤️bı arada hıc kılo almadm ben
sibeltmkl denizefe bizde dün gittik 12+4 de kız demişti dün kesinleşti 2 oğlumdan sonra kızım olacak nasipse Allah gönlüne göre versin
denizefe sibeltmkl ay banada erkek gb demıstı 12+5de belkı smdı kesın bellı olur esım ılkkez gorcek bu bebısımızı ❤️ cok heycanlıyım bır oglm var rabbım hyrlısını versn ama ıkısınınde tasını tatmak ıstyrz bır kızımız olursa ❤️
Mela 17 haftalık 201 gr. Ben 12.haftada 4 Kilo almıştım suan gebe kalmadan önceki kiloma döndüm aldigim kiloyu verdim 😕