Merhaba anneler ve hamisler,
ben istanbulda güzel bir Fotografci ariyorum ama henüz bulamadim. Fotografcinin yeri fark etmez cünkü zaten dis cekim istiyorum. Benim sorduklarim baya dügün konseptli fotografcilar ve 2000-3000 TL arasi diyorlar. Video falan istemiyorum sadece 1-2 yerde dogal bir dis cekim yapmak istiyorum. Yaptiran varmi aranizda? Memnun kaldiginiz ve önerebileceginiz biri varmi?
Simdiden tecrübelerinizi paylastiginiz icin tesekkürler :)