gulsahh1998 Kızlar merhaba nasılsınız haftaya 25 Ağustos sezeryan olacağım tam 38 haftaya girmiş olacağım 38 haftada sezeryana giren annişler neler söylemek istersiniz tecrübelerinizi bilmek isterim sizce erken mi 38 hafta? Kafam çok karşık…
melike2949 ben de 38 haftada olmak istiyorum ya şuan 36 haftadayım en son 2 hafta önce gittim kontrole 13 eylül dedi doğuma
Defneazra Bende öyle bi şeyim olsaydı 38 de olmak isterdim eğer bebeğin kilosu yeterliyse hiç endişe etmeyin