Meliha09 tabikii sağlıklı değil. Ama ayda bir iki defa yemenin de bir zararı olacağını sanmıyorum. 2 hafta önce canım istemişti yemeyip dışarıda başka bir şey yemiştim. Ama 2 haftadır aklımda. Yarın merkeze gidicez işlerimiz var hemen yicem. Aklımızda kalacağına midemizde kalsın. Sürekli burger düşünmek de pek sağlıklı değil 😂😂