Hiç emzirmeden sütünüzü sağıp bakın. Yeteli ise emzik verin bazı bebekler - benim bebeğim de öyle- emme refleksi çok kuvvetli oluyor. Eğer tutmuyorsa ılık suya bağırdığınız emziği emme sırasında yavaşça ağzına sokun ve kesinlikle emme pozisyonunu bozmadan yapın hafifçe de pışpışlayın. Emzik soğuk olduğunda meme gibi gelmiyor.
Her seferinde saatini bekleyin ağlasın sakinleştirin ve oyalayın tam acıkmasan vermeyin aksi takdirde süt birikmez yağlı süt hep sizde kalır iltihap yapar bebek hep öndeki sulu sütü içer.
Bir memeyi verip fosalana kadar emzirip tahin yağı sürün yıkamaya, silmeye gerek yok. Sonra üzerine tülbent gibi ince şeyler giyin hem hava alsın hem de nemli kalsın. Her seferinde bunu yaparsanız bir göğsünüz dinlenir.
Süt yetmeyecek kadar azsa önce beslenmenizi gözden geçirin ,mama için doktora danışın bence.
Kusura bakmayın öğretmenim huy galiba tek tek anlattım ☺️