NiilaYYy Kızlar bugun kaşıntı sebebiyle hastaneye yatışım oldu el ve ayak kaşıntısından karaciğer enziminde yükselme olmuş ilaç tedavisine başlıcaklar yarın değer düşmezse doğuma alacaklar dua edin bna