aise_meryem 35+ 0 olduk 2 3 gündür midem hazmetmiyor. tas gibi yediklerim duruyo. Ne iyi gelir acaba size de oluyor mu
NslhnAltun5580 aise_meryem ayyy benimde öyle oluyor rennie diye bir ilacım var şurup şeklinde doktor yazdı anlık hafifletiyor. ben sade maden suyu içiyorum bol bol su
SimayeceninAnnesi aise_meryem bende suan oyleyım vala 36 dayız mıgdem kaskatı gazım var gıbı her dakıka soda ıcıyorum gavıskon ıcıyorum su bıle ıctıgımde bulantım oluyo sankı hıc durmadan yıyomusum ıcıyomus gıbı oysakı kahvaltıyı bıle zor yapıyorum
aise_meryem Gece kusma oldu. Normalde çok istahliyim ama şuan sabah yaptığım kahvaltı beni rahatsiz ediyor.
huvuuuuff aise_meryem bence normal çünkü artık bebek büyüdükçe mideye de baskı yapıyor, bu süreçte bütün organlarımızda değişiklikler oluyor ama yine de isterseniz kontrole gittiğinizde bir danışın doktorunuza 🥰