Betl6402 panik yapma canım bende de olmuştu aynısı üstüne üstlük birde sancım vardı Dr a gittim Dr bebek pozisyon değiştirmeye çalışıyor o sebeple sancın olur çünkü kendine her açmaya çalışıyor pozisyon değiştirirken hareketlerini hissetmezsin yerleşince yerine hissedersin demişti. Sakin ol canım panik yaparak gitme Dr a