Kızlar cuma günü sezaryen doğum için gün verilecekti dün gece biraz suyum geldi sabahta hareketlerini hissetmediğim için doktora gittim açılma olup olmadığına bakmak için muane yaptı doktor sonra kanamam başladı şimdide kanama kıvamlandı nişan gibi aynı doktor beni eve gönderdi ben ne yapacağım şimdi bi akıl verin ya nişan geldikten kaç gün sonra doğum yaptınız bu bebeğim için bir risk içerir mi ?