Yarenheybeli ben şu an 11. Haftadayım. Hala öyle bir ağrım oluyor ki şu anda da yaşıyorum :)
Doktor adet olacakmış gibi ağrıların normal olduğunu söyledi. Rahim büyüdüğü içinmiş. Kanaman yoksa ya da yerinden durduramayacak kadar bir ağrı değilse (mesela apandist sancısı ya da safra kesesi sancısı gibi) telaş etme lütfen. Uzan, iş yapma bolca dinlen