Kızlar 10+5 haftalık hamileyim. Yazlıktayız açık dondurma yedim ama zorla oldu biraz çok fazla geldi. Yedikten sonra midem bulanmaya başladı. Eve geldiğimde kasıklarım ağrıyordu. Hala ağrıyor. Kasık ağrısına alışığım ama midem bulanınca kendimi kötü hissettim. Bebişi rahatsız mı ettim sizce