1S3MANNE Greybik ha mehmet ali ha ali mehmet aslında farketmezki siz istediginizi söyleyeceksiniz nasılsa ☺️ Yinede fikrimi söyleyim duru ada sıralaması daha güzel sanki☺️
Greybik 1S3MANNE hahahh 😁 öyle tabi ama ben tek söylesem çevre iki isimle söyleyecek o sebeple sıralaması önemli çünkü kulağa hoş gelmeli 🥹
durumoms2 Greybik okulda da genelde ilk ismi söylüyorlar canım alışana kadar. Benim kızın ikinci adı Duru insanlara bunu alıştırmak gerekiyor
Greybik durumoms2 sizin kızının diğer ismi ne😊 bende tek istiyorum.eşimde Ada ismi ukte kalır diyo bende de duru ukte kalcak.ilk bebeğimiz♥️
Zytng Yanına soyadınızı da ekleyince hangisinin söylenişi daha hoş geliyor?? Öyle seçmeyi deneyin bir de
durumoms2 Greybik Büşra diğer ismi. Benim ikinci evliliğim Busrayi babası koymuştu o yüzden nefret ediyorum. Hiç koyulmamis gibi davranıyorum açıkçası