Herkese merhaba 23+4 ten selamlar 🖖 🌞
Bugün kontrolümüz vardı bebişlerim doktorun kontrol etmesine asla izin vermediler doktorda sanırım bir kaç şeye bakıp herşey yolunda dedi😅 çok hareketlilerdi şükür. Sizde böyle bişey yaşadınız mı hiç yaramaz çocuklar gibi güldüm kendi kendime 🥰🥹 sizde ne var ne yok