ozgecg Arkadaşlar mide bulantısını nasıl geçiştiriyorsunuz ? Her an istifra edecek gibi oluyorum halsizleştiryor haliyle..
Mnlya ozgecg kac haftalıksın canım valla bi coZumunu bulamadım ben ılacla anca suan 17haftayım hala sabah bulantım oluyo ama eskısı kadar kotu degıl
Mucizeana ozgecg 22 haftalığım hala ilaç kullanıyorum ve ara sıra kusuyorum. Doğurana kadar rahat edemicem onu düşünüyorum sabrediyorum 🤭
B-P-R Bende 5 haftaligim dün ilk defa Midem bulandı Ve şuan Hala Midem bulancak gibi hissediyorum Kahvaltı bile Yapamadım Sadece mandalina yedim birazda çekirdek tabi ondan önce folik asit kullanıyorum Her zaman MİDE bulantısı ne zaman Geciyo Ve Ne Yapmamız Gerekiyor