Yildizayz Merhabalar 12+3 selamlar teyzoşlar 🐣 forum yaşam Hastanesine sultan çınar çelik doktorumuz aynı doktora giden var mı 👶🐣🍯
Sedaaa95 Yildizayz 30 haftalık hamileyim daha doktoru belirlemedim 2 hafta içinde belirleyelim artık dedik 😀
Sedaaa95 Yildizayz Amin inşallah hepimizi😊 valla öyle az kaldı bu ayın sonuna kadar bulup sın 1.5 ayında o doktora gideceğim dedim inşallah sorun çıkmaz😀 siz alışveriş işini ne yaptınız ben işin içinden çıkamıyorumda ilk çocuk mu yoksa tecrübeli misiniz😀
Sedaaa95 Yildizayz benimde ilk çocuğum bende fikir almaya çalışıyorum her yerden o yüzden soruyorum 😀😀
Buke33 35+1 ❤️😍 aysun savaş efesoy ortadogu hastanesi 37+1 de dogum gerçeklesecek 2 hafta kaldı çok heyecanlıyım
T_tor Merhaba ben 11+5 Ahmet Yıldızbakan canım doktorumuz 🤗 MedicalPark ta. Şiddetle tavsiye ederim kızlar. Hatta gebe kalamayan varsa çevrenizde muhakkak yönlendirin. Şeker gibi bir insan
Sumeyyeabdi benimmdunyamm ya brnde olbamede gidiyorum canım hangi doktorda doğurdun ☺️ mebnet toyaksiye gidiyorum bnde