İliski sonrası cok kanamam oluyordu ve 3 düsügüm var her doktor yara var dedi bugün smir testim cıkmıs tertemiz yakalım dedi doktor beni muayene koltuguna yatırdı baktı yara degil polip bu ded kesti sonra orayı yaktı bildigin muayene yerinde sonra 10 gün iliskiye girme dedi yolladı beni güvenemedim ama kanamadan bıktıgım icin yaptırdım düsüklerimin sebebide buydu belkide simdide yumurtalamadan 5 gün gecti insallah bebegin tutunmasına falan engel olmamıstır ya :((