Nurella2 20 haftaya kadar 4 farklı doktor hem ozel hemde devlet hastanesinde %90 erkek denildi. Detaylı ultrason da %100 kız diye söyledi. Bugün konturolum vardi bugün de farklı bir doktor erkek gibi pipi görüyorum diyor kafam iyice karıştı bu kadar yanılma olur mu ki ? İlk defa böyle şeyle karşılaşıyorum. 27 buçuk haftalığım neredeyse tüm alışverişi yaptım herşeyi kıza göre almıştım neyse arasında unisex kıyafetler de vardı ama hastane çıkışımı isimli yaptırmıştım bile🤦♀️🙈 kız mı erkek mı Allah sağlıkla kucağmıza almayı nasip etsin inşallah. Ama insan kendini neye göre ayarlamayı bilemiyor 🤦♀️