Daha ilk haftalarımda yapmıştı bana arkadaşlar erkek çıkmıştı , ben hariç herkes bebeği erkek hissettiklerini söylüyordu. Karnım da erkek karnıymış öyle diyorlar , sağlık sorunları sebebiyle bi kaç farklı doktora görünmüştüm hepsine tek tek sordum her ultrasonda kız dediler , hiç erkek diyen bile olmadı 🤲🏻😂. Ama o kadar erkek baskısı var ki çevreden 😂.