Bbsrrr canım onu doktorun söylüyor biraz da sorununa baglı mesela benim pcos vardı adet olamıyordum 2 ay bazen 3 ay ilaçla oluyordum neredeyse ve tüp bebek direk istedim 19 yasındaydım doktorum yaşım genc diye şansın %80 falan dedi yani baya yüksek ihtimal verdi ve öncelik yumurta geliştirme için iğneler ilaçlar veriyor sonra o yumurtaları catlatmak için baska bi iğne veriyor ve bu iğnelerin hepsi göbekten oluyor canım bu arada ve ertesi sabahta yumurta toplama için tekrar hastaneye gidiyorsun yumurtaların toplanıyor ve eşinden sperm örneği alıp onları dölleyip sana gün gün bilgi veriyorlar kac yumurtam döllendi kaç bebeğin olustu falan hepsini sana söylüyorlar ve saglıklı olan oluyorsa cagırıp transferini yapıyorlar bende de 16 yumurtam toplandı 5 tane 5.gün embriyosu olustu 2 adet transfer edildi ve 3 tane dondurduk tutmazsa onlarla deneriz tekrar diye cok şükür onlara gerek kalmadan tutundular iki miniğim de bana suan 23+4 olduk ikizlerimle darısı sana insallah