Kimisi çok saçma bulacak ne buluyosan ye geç işte diyecek ama işte biraz uğraşıyorum güzel olsun bu sene istiyorum… Bizim terasımiz var orayı falan ayarlarım ışıkları ayarladım işte gece tam 12 de pasta ile giricem falan. Yemekten sonra tabiki , baş başa olacağız yani. Ama ne yapsam bilmiyorum yani sonuçta adam işten gelecek direkt terasa hop cikarifam otur buraya 12 yi bekliyoruz diyemem ya 🙃 ay ne bileyim. Önerilere açığım kızlara ne yapayım yiyecek sizce