smryy Kızlar bugün çatı muayenem yapıldı doktor çatı biraz basık ama normal doğum yapabilirsin ama zor olur dedi kararı bana bıraktı bende bebeğimi riske atmak istemedim sezaryen olsun dedim. Dualarınıza talibim🥰❤
Gerdinli smryy benimde pazartesi ikinci sezeryan heyecan korku hepsi bi arada rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin💕
Mrv_123_bg smryy bende gecen hafta dogum yaptim canim spinal sezaryen. Dogumum cok guzel gecti inan hemen gelip geçiyor. İlk uc gün biraz zorlanacaksin sonra iyi hissedeceksin 🤗
tazebiranne_hg04 smryy en iyisini yapmışsınız inşallah sağlıklıca kucağınıza alırsınız darısı bize ☺️
Hunilininbirii Bende perşembe günü spinal sezaryen oldum o kadar çabuk toparlandım ki iyiki sezaryen olmuşum diyorum. Sende sağsalim bebeğini al inşallah kucağına 🙏🏻