38 haftalık çatı muayenesi oldum üsten basık dedi bebeğin kilosu 3250 daha kilo alınca zor olur sezaryan yapalım dedi üsten basık olup daha kilolu doğuran varmı normal doğum istiyorum aklımı karıştırdı şuan dogursan zorlanmazsin ama kilo aldıkça zor olabilir dedi🤔