Sanal_koala00 Cey-cey ilk fotodaki anti rubella nın yüksek çıkması kızamıkçığa bağışıklığının olduğu anlamına geliyor canım , anti cmv ıgG pozitif , ıgM negatif çıkması da geçmişte enfeksiyon geçirdiğin anlamına geliyor
Sanal_koala00 Cey-cey benim sonuçlarım da aynı çıkmıştı internetten araştırdım bu şekilde bilgi edindim canım ama doktorum bir sorun olmadığı normal olduğunu söylemişti seni de yine doktorun daha iyi bilgilendirir
Tufutufu Bildiğim kadarıyla rubellanın yüksek çıkması kızamıkçığa bağışıklığının olduğunu gösteriyor. Bu güzel bir şey ama diğerini bilemiyorum. İnternet değerleri enfeksiyon vs diyor ama doktoruna mı sorsan kuzum.
Sanal_koala00 Cey-cey bilmiyorum canım bende idrar yolu enfeksiyonu vardı mesela vajinal mantar enfeksiyonu var ben onlardan çıkmıştır diye düşünüyorum kendimnkini sen yine doktoruna sor